Toplantı İş Süreç Tanımları
- Grup Toplantısının yapılacağı Üniversite, toplantı yeri, tarihi ve programını kararlaştırarak, ADIM Üniversitesi Sekretaryasına yazı ile iletir.
- ADIM Üniversitelerine, ADIM Üniversiteleri Sekretaryası tarafından toplantı yeri, tarihi, programı yazı ile bildirilir.
- Bu yazı ADIM Üniversitelerine ulaştığında; Üniversiteler gündem hakkındaki görüşlerini e-posta ile toplantının yapılacağı Üniversiteye iletir. Toplantının yapılacağı Üniversite tarafından gündem görüşleri birleştirilerek, oluşturulan Gündem, ADIM Üniversitelerine gönderilir.
- ADIM Üniversiteleri, katılımcıların doldurdukları Toplantı Katılım Formlarını toplantı tarihinden bir hafta önce toplantının yapılacağı üniversiteye iletilir.
- Toplantı sonucu alınan kararlar, toplantının yapıldığı üniversite tarafından ADIM Üniversiteleri Sekreterliğine yazı ile iletilir ve ADIM Üniversiteleri Sekreterliğince kararlar ilgili Üniversitelere yazı ile gönderilir.